I still haven't found what Im looking for..

Wiee har köpt min jacka nu men bilder får ni kanske imorgon för har inte hunnit ta några helt enkelt!
Sen så gick jag o mötte Dennis direkt o vi har typ chillat liteeeee, inge direkt speciellt.
Sen nu såhär på kvällskvisten bestämde vi oss för o åka till liljeholmen o käka på donken så jag tog med mig Stella också (min hund).. Vilket kanske inte var så bra med tanke på att hon typ inte ville gå ner till bussarna vid tunnelbanan (skjut dörrarna var läskiga:() så hon typ panika o tvärstanna o ba NEJ JAG SKA INTE! haha o alla glodde o frågade varför hon inte ville gå in..

I was like..
Så vi fick ta spårvagnen till Årstaberg o ta bussen därifrån men nu är vi hemma :D
Skulle ba uppdatera bloggen men nu ska jag lägga mig i sängen o låta Dennispennis nörda sönder på min dator..
Hör av mig imorgon då vi även ska åka till morfar o fira mig! Typ en månad efter jag fyllt år..

PussIluss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback