Kränkt o galen - Kissies fel

Nej men fan, brukar sitta o kolla lite i kissies blogg ibland (vilket jag gjorde nyss) men jag känner verkligen ingen lycka i det.
Jag känner mig bara kränkt och dålig med alla hennes galna tränings inlägg och dieter. Hon ljuger bara för sig själv dessutom med alla dessa photoshop finesser.
Bra där Kissie!
Hon är förfan inte vacker, lite hull på henne skulle vara nyttigt. Anna anka har förfan mer fett på kroppen än vad Kissie har.
Hon är inte hälsosam, hon håller på o tynar bort och ser ut som ett fucking timglas. Hon är förfan ingen förebild.

Jag är en brud på 80kg, jag är 163cm lång - jag kan inte bli lika smal som Kissie.
Jag föddes med kraftig benstomme. Jag skulle dö på traven om jag ens försökte med "Kissie dieten".
Hittade dock den här bruttan på hennes blogg, gud vilken fin kropp!
Detta flickor och pojkar är en "normal" kvinnokropp.
Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha fan är det för ställning ens

2013-10-22 @ 19:45:49
Postat av: Anna

EH JAG MENAR..pose.. damnit D:

2013-10-22 @ 19:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback