Morfar <3

Om det är en person jag verkligen älskar så är det min morfar.
Om det inte vore för honom så hade jag nog mått ganska mycket sämre än vad jag redan gör. Han är en trygghet för mig för och jag vet att jag alltid är välkommen hos honom. Han är den enda jag har kvar nu.
Min farmor dog när jag va väldigt liten och jag har inget minne av henne, min farfar dog när min pappa var 12år då mina föräldrar inte ens hade träffats och min mormor dog förra oktober i lung och skelett canser.
(mormor och morfar som unga)

Han bryr sig så mycket om mig, det känns så skönt. Han är som en pappa för mig och jag tror också att det är därför han gör så mycket för mig och min syster för han förstår att vi tycker det är jobbigt med våran riktiga pappa.

Alltid när han och mamma har vart o handlat så har hon med sig något som han köpt till mig.
Som i somras, va så jävla sugen på jordgubbar o så skulle mamma lämna av morfar hemma. Då kommer hon hem med en ask jordgubbar från morfar som han köpt till mig trotts att de vart as dyra. "Självklart att hon ska ha jordgubbar!" hade han sagt.
Det är nog inget ens min pappa hade gjort.

Idag kom hon hem med äppelkaka som han gjort och en ny t-shirt han tagit från tryckeriet bredvid som håller på o flyttar haha, den är fan cool.
(baksidan)
Nemen jag älskar verkligen min morfar.
Tyvärr är även han ganska dålig, men han lever på trotts att doktorn sagt att han bara hade några år kvar att leva (det var för kanske 10 år sen om inte mer).
Men han lever än och det är jag verkligen jätte jätte glad över ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback