SORRY BRÖDER

Jag kom precis hem från stan så förlåt för en sen uppdatering!
Idag har det fan vart en riktigt skön dag. Det var så chill på frisör lektionen (kan ha vart för att vi inte va så många), det lixom bara flöt på och ingen huvudvärk <3
Det har vart en "göra klart allt" dag idag så, gjorde klart folie slingorna på helt huvud, klippte klart min herr klippning och styla honom! Shit vad snygg han blev alltså
Haha nej men det finns ju inte så mycket att göra med ett sånt hår o sånt utseénde på en docka, men min lärare tyckte iallafall att han blev så snygg så ;)

efter det så började vi på ett nytt moment, typ göra i "tapper" i fram
Blev klar med klippningen så jag ska föna nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback