The sims 3 - Husdjur!!

Jag har setat här nu och funderat länge på vad fan jag ska skriva mer idag men inte kommit på ett piss då jag hittade ett mejl i min skräppost från the sims om att det ska komma ett The sims 3 husdjur!
Soo freakkin AWESOME!
Jag är då själv ett jätte gammal the sims fan, har spelat det ända sen det började säljas i sverige o har en jävla massa spel från både ettan tvåan och trean.

I det nya spelet The sims 3 husdjur kan du ha som vanligt katter, hundar, fiskar osv.. Men nu även HÄSTAR!!! Hihi, man kan rida o bygga stall o shit!!
Allt är så mycket mer utökat än i tvåan om vad du kan göra med ditt djur och hur dens personlighet ska va osv..
Djuren kan även lära sig att jaga, hitta föremål och dejter till din sim!
hihihihi
Här har ni trailern:
Mer info och bilder finns på http://se.thesims3.com/game/ep5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback