Trött

Älskar mammas hela svar, de är fan fantastiska!
Tjejerna i klassen frågade om jag inte kunde ha min födelsedags fest nu på fredag men jag sa att jag skulle prata med min "käre" mor min först. Svaret från henne var:
"phöh, fest? Mer prata o umgås.."
Ett klarare svar fick man lixom inte.
Förlåt men jävla kärring fan vad trött jag börjar bli på det här.. Det blir fan ingenting som vanligt.
Har setat hela kvällen o kollat på idol videor i brist på nåt att göra. Men nu hade jag tänkt att måla ett till lager svart på mina naglar, borsta tänderna och gå o lägga mig o spela lite innan jag somnar.

Imorgon blir det egen hårvård. Det kommer bli så awesome, tar med mig kameran.


Puss & god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback