True story bro

God natt..

Kommentarer
Postat av: Susanna

Hej. Jag har en fråga som kanske är lite fånig. Men jag har märkt att ni, på era praktiska frisörlektioner (har sett bilderna på bloggen) nästan alltid har hästsvans, särskilt när ni har förkläde på er. Finns det någon särskild anledning till det?

2011-09-28 @ 14:02:04
Postat av: Haidi Jakobsson

Najs blogg!! Har ni bra väder där du bor? hehe :D



DU! en proffsig design lockar fler besökare. jag säljer bloggdesigner för bara 150kr just nu, galet billigt! Bara som ett tips om du är intresserad! :)

2011-09-28 @ 15:25:49
URL: http://haidisblog.se
Postat av: pennsi

Till Susanna:

Nej det finns ingen direkt speciell anledning eller ett måste (som du kanske trodde) till att ha det, en del tycker bara att det är skönare att ha uppsatt när man jobbar praktist och slippa ha massa hår i vägen som stör.

Eller om man tillexempel färgar så vill man kanske inte riskera att få färg i håret :)



Till Haidi:

Hej Haidi! Nä det är inte speciellt bra väder haha, börjar bli ganska kallt nu även fast solen tittar fram ibland :(

Sen så nä, just nu är jag nöjd med min blogg som den är faktist men tack ändå ;).

2011-09-28 @ 18:28:42
URL: http://pennsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback