I'm back!

Mår bättre nu, iaf fysiskt..
Har köpt nya omega-3 kapslar så jag tror fan att de hjälper till som min doktor sa.
Så är du halsfluss barn och inte käkar omega-3, testa!
De här dagarna har jag inte gjort ett piess. Legat inne o ba slappat, knapt gått utanför dörren lixom hehe.
Men imorgon är det skola så måste upp och iväg.

Vad händer i veckan då för Pennsi?

Imorgon är det nada speciellt, ska till tandläkarn dock så ska bli intressant o höra vad han har o säga. Har ju min trasiga tand från tungpiercingen :$ wups!..

På tisdag, samma sak där - inget speciellt. Vi går igenom rakpermanent i skolan så det är väl det.

Onsdag, praktik! Yipieyäy :D Ska försöka ragga klippkund, inte för att det går så bra..

På torsdag, då händer det grejer! Då ska man till Goldwell studios igen
- dock inte för o va assistent utan då ska vi ha produkt/färg genom gång med nån snubbe hela förmiddag. Sen de som vill får följa med till skolan o ha egen hårvård!
Får se hur jag gör där.. Måste få håret fixat men.. Ingen är så villig o färga mitt hår eftersom verkligen allting blir rosa. Ska köpa med mig färg från directions igen, fixa grund utväxten och sen färga över det. Knepigt.

På fredag kommer min älskling från Trollhättan ♥
Vi ska antagligen då iväg hela familjen och andra vänner till Big Ben o kolla på en kompis till min mamma som har spelning med sitt band "Farbror Barbro", så det ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback