Min 18års dag!

 
Idag så har det vart min födelsedag!
Redan i natt efter popaganda så drog jag ut med ett par vänner, men eftersom jag var så jäääävla slut efter att ha röjt till teddybears så gick vi bara till ett ställe - Anchor!
Det härligaste men tråkigaste av det hela va att jag inte ens behövde visa legg! Det var bara att gå rakt in.
Lite sådär cool kände man sig haha ;)
Sen efter lite mer än en timme åkte jag hem o sov, dock inte speciellt bra.. Va lite full fortfarande så mådde illa haha :D
 
Sen under dagen så hade ju mamma en överaskning och skulle ta med mig till "himmelriket" och gissa vart??
 
Stockholm Ink bash!!!! Det var jätte roligt även fast det kändes lite tråkigt att själv inte kunna sätta sig i stolen och köra.. Men det gav mycket inspiration och jag har äntligen bestämt mig för vad min första tatuering ska va och det känns skönt för min mamma gillade idén också! Faktum är att det va hon som sa att jag borde göra den ;) dessutom har jag hittat stället jag vill gå till! En super duktig tjej så ska dit i veckan och prata med henne! Super taggad är jag!

Utöver det så har det inte hänt så mycket mer - men jag är ändå nöjd nu tillslut.
Vi käka god mat, tårta och kolla på film.
Jag fick inte så jääätte mycket presenter då eftersom jag ska få en tatuering men det är ändå bra grejer!
Tidningar man fick när man gick in på Inkbash
Kula till tungan 50:- från barbella
En blixt till min kamera, grym är den allt!
Min söta familj vid fikat!
Jag och bebis 
 
Så det var min födelsedag! Helnöjd med dagen och på fredag så ska jag fira med pappa, gå ut o käka gott :D
Men nu måste jag sova, upp till skola usch! :(

God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback