God natt

Ska duscha och sen försöka sova..

Jag är jätte glad för mitt hår men ju mer jag ser av mig själv på bilder desto mer sjunker jag.
Mina armar är hemska, min dubbelhaka, mage blä ALLT!
Det är så sjukt jobbigt eftersom jag har kommit in i nån slags äta period igen. Jag skötte mig riktigt bra tills min syster började bo här igen. Hon får äta, hon måste äta.. Så det blir svårare för mig att låta bli.
Så har jag mindre tid för mig själv så det blir svårare att hålla tankarna i styr.
Allt jag vill är att få proppa i mig massor av mat. Mat mat mat. Det är det enda jag tänker på.
Det gör mig tokig!

Så hellst vill jag bara få sova bort den här mättnaden och få vakna upp hungrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback