Loneliness

Det händer inte så himla mycket just nu. Vädret suger pung och min ork till att göra saker är låg.
Iof vad kan jag göra? Har inget busskort, pengar eller vänner.
Går runt hemma som en jävla zombie, lägger ner all energi på träningen bara vilket dock går riktigt bra. Börjar nästan känna mig beroende och jag älskar att springa. Sen att resten av min kropp inte pallar är ju en annan femma... Men jag kommer  nog i fit snart!
Vi ska packa ihop nu och åka ut till landet, sola lite och ta det ännu mer lugnt.
Men datorn, träningskläderna, kameran och xboxet tar jag med mig så jag iaf kan roa mig med nånting.
Gör väl något inlägg sen, tack för att ni finns.
 
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback