Pennsi - R.I.P

Ungefär så känner jag mig just nu. Helt jävla fucking död.
Alltså den som påstår att ridning inte ger någon träning alls skulle jag fan kunna döda för helvete alltså.
Som sagt så har jag inte ridit på ett år och efter dagens två lektioner, ett dressyr pass och en uteritt så är jag helt ledbruten. Jag kan knapt stå upp och jag undrar verkligen hur fan jag ska palla resten av veckan?
Ridlägret pågår fram tills på torsdag, två lektioner om dagen. Alltså fyfan..
 
Jag fick iaf en skitsöt häst, en skäck som var nån slags korsning. Mynta heter hon. Lite småtrög så det hjälper ju också till men ridlärarn tyckte det var jättekul att få kolla på mig när jag red jämfört med annars.
Jag hade jättefin sits och trotts att jag inte orkar så ser man att jag försöker. Så hon var så nöjd så :) Det gör mig glad! Då är jag ju trots allt inte helt misslyckad..
 
Imorgon skulle vi rida ett dressyrpass först (beroende på om det regna, om inte skulle vi rida ut) och hoppa det andra passet. Det ska bli så jädra kul att äntligen få hoppa lite :)
Men nu ska jag försöka sova till en film, god natt på er
 
Det här gör mig fan känslig, alltså kärlek till hästar går inte att beskriva. Helvete vad jag saknar min Ägrim och fina Dell. De var verkligen mina älsklingar på Ågesta. Jag känner mig jätte töntig men Ågesta är som mitt hem. 9år av mitt liv och det känns förjävligt att ingen bryr sig mer och hjälper till och klämmer in mig i någon grupp. Det är som det är och jag hoppas verkligen nu till hösten, ska fan mejla och fråga hur det står till. Jag kan inte vara utan mina hjärtan nå mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback