Det känns väl lite bättre

Tog en weekend-off bloggen.
Missed me? Fanns ju på instagram. Fniss.

Jag mår lite bättre nu. Det har ordnat upp sig lite med pojkvännen så det känns bättre.
Fick typiska "det går för fort" ångesten, ni vet vad jag menar. Så vi ska backa tillbaka till "dejtstadiet". Jag gillar ju faktiskt att umgås med honom, det är bara min hjärna som spelar mig ett spel. Det fixar sig.

Gjorde absolut ingenting på valborg. Eller jo klart jag gjorde något men inget direkt intressant.. Åkte till morfar och körde årets första grillning så det var ändå ganska mysigt!

Idag var man ute på landet och arbetade bort lite fett i solen! Man är fan lite rosa ;)
Men det där fettet kom snabbt tillbaka på plats efter en middag med thai hämtmat.. DET ÄR JU SÅ GOTT! Ännu godare när man arbetat en hel dag :(
Fotade lite ♥ bara på Stella dock, min enda modell!
-Oredigerat-





Godis morfar!

Tröttis ♥

Men visst är hon söt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback