Fest, drama och brända rövar

Hej bröder!
Förlåt för att vart så jävla off den här helgen men, u know? Fest med frisör bröderna, åkte till mitt landställe dagen efter och sov över och har solat hela dagen idag.
Det var skitmysigt att få festa med mina pinglor igen, de är så härliga och man blir så glad av att vara med dom.
Tog lite härliga bilder jag tänkte dela med mig av ;)
NU ERE FEST!
Sen helt plötsligt så vart bilderna inte lika snygga längre :D
Och eftersom jag vet att mina damer inte skulle uppskatta att jag la upp dem utan deras tillåtesle så haha de får ni stå över tyvärr :(
Så jag bjuder på en dräggbild på mig istället!

Sen dagen efter (lördags) Var det ganska chill, åkte till mitt landställe ute på torö i nynäs och tog det chill. Åt gott och hade det bra. Kolla på eurovision songcontest. Vi vann grabbar! Vilken lycka men det avr ju faktiskt inte helt otippat ;)

Sen idag har jag legat o pressat hela dagen vilket gav ett skitsnyggt resultat!
Eller?


Asskönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback