MER OCH MER HÄSTAR

Äckliga helger som är så jävla fort över!
 
I fredags var jag i stallet, fick provrida Herman för första gången och det gick superbra! Han är ju unghäst så han är väldigt lost in space (typisk tonåring), skakig i munnen och lite vinglig haha! Han är ändå urmysig och inte helt omöjlig att arbeta med. Han är perfekt typ?
Hans ägare ville att jag skulle fortsätta hjälpa henne med ridningen så red honom idag (söndag) också! Dock vart det inte så mycket eftersom det började spöregna + jag vart helt slut! Har ju inte ridit på ett år så jag har ju inga muskler kvar, så idag vart det ett kort pass men Herman är ju lika otränad som jag och vart precis lika trött haha! :D Fina killen <3
Tycker om honom bara mer och mer, han är så sjukt jävla fin!
 
 
Dags att skapa en ny kategori känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback