Slut i huvudet

 
Är verkligen seeeeeeeg efter dessa väl arbetande dagar - MEN det verkar fan lösa sig! Vägde mig imorse och min vikt verkar ha börjat dra sig neråt igen vilket är sjuk soft.
Kanske lyckas jag gå ner några kilon tills studenten i alla fall?
Nåväl det är ett bra tag tid men eftersom jag rör mig otroligt mycket just nu och rider/pysslar i stallet två-tre hela dagar i veckan så borde jag gå ner nånting, om inte annat få mina muskler tillbaka :) Såå yäy me!
 
Får försöka börja gå ut o gå lite igen också kanske? Äta nyttigare? Gå lägga mig i tid?
 
Usch o fy o blä! Ångest :(
Imorgon bärs det åt mot stan, ska köpa fakeblood och lösögonfransar!
På onsdag är det stallet, på torsdag HALLOWEEN FEEST@slakthuset! Är sjukt jävla taggad faktiskt :D sen på fredag blir det utgång igen då en kompis i klassen fyller år, Partypinglan Pennsi? Lär ju va helt död på lördag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback