Livet

 
Mycket som pågår i mitt huvud just nu är mest om livet, utlandsresor och önskan om ett par silikonbröst.
Det känns nästan obehagligt att tiden går så fort och alla bara pratar om att flytta hemifrån och jobb jobb jobb! Det ger mig en sån sjuk ångest att jag bara vill sätta mig ner och gråta. Det är en sån konstig känsla, på ett sätt bra men på samma gång så läskigt. Jag vill inte flytta hemifrån, jag känner mig inte vuxen.. Känns som att jag fortfarande är 13år och har inget att oroa mig över, det är långt kvar! Men allt kom på en och samma gång, gav mig en härlig örfil i ansiktet. Det är jobbigt, jag är 18 år och tror att jag aldrig kommer hitta en kille som jag kan bilda familj med, jag kommer aldrig att hitta ett jobb som jag trivs med. Hur ska jag kunna leva det liv jag alltid har drömt om, att nångång kunna bosätta mig på en stor hästgård med en massa djur, leva lyx och inte behöva oroa mig om nånting.
Så som det ser ut just nu vill jag bara "göra en" Maria Montazami. Åka ner till USA med 3000:- i fickan och hoppas på det bästa..

Men det är mig vi pratar om.. Det skulle aldrig gå, jag är Sveriges looser.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback