Nej jag är inte död

 
Bara jävligt upptagen
 
Har skaffat mit en iphone5 nu så kan vara mer aktiv lite här och där ;)
Bloggen har jag dock inte riktigt hunnit snappa upp ännu men vill!!! Jag saknar det :(
 
Vill lägga uppmärksamhet till min senaste shopping grej o köpt nya skal till telefon jäveln likt en 12åring.. Har väl  runt 8 skal nu :$ har dock bara payat runt 10:- per skal haha så det blir lätt att man köper många
 
Mina tre favisar :D har en leopard "wallet", ett leopard skal och ett rosa glittrigt skal också!
 
Har så mycket mer att skriva men de får bli ett annat inlägg ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: MissNosebleed

sv: Ja jojo! Ödla har jag redan haft, hade en underbar lite leopardgecko som fick anorexia eller nått skumt, så den dog efter bara nått år... Så är sjukt sugen på att skaffa en ödla till nångång framöver och testa på nytt!
Och ja pudlar har jag hört mycket om. Men pudlar är inget för mig tyvärr :/

Ah en Schäffer hade mina kusiner (dog för bara några veckor sedan...), den var helt underbar på alla sätt!

Svar: Köpte du den från en affär? affärerna svälter ju dem för att de inte ska bli för stora. Jag köpte av en uppfödare och det har funkat jättebra, har inte haft några problem alls :)Finns ju chrested geckos och kinesiska leopard geckos som är skit häftiga!
Nä jag gillar inte heller pudlar, min pappa har en och hon är mest jobbig :P
Pennsi

2013-07-21 @ 18:41:30
URL: http://missnosebleed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback