11/8

Börjar fan bli riktigt sugen på o skaffa dubbel piercing i sidan istället för labret..
Men det känns så onödigt att ta ut den när jag pröjsat så mycket för den.
Iaf next på tur är o pierca naveln o näsan..

Idag har jag inte gjort ett skit, har haft en ligga hemma dag. Har kollat på film.
Donnie Darko och Rio.
Fattade verkligen ingenting av Donnie Darko.. Kan ju iof bero på att jag verkligen inte hörde vad dem sa, ljudet var dåligt. Så den blir ganska skum då..
Rio var aaaaaas söt, börja fan gråta och grejer haha! Men annars så var den as rolig. Fett värd att se!

Nu ska jag duscha och sedan imorgon ska jag klippa mig och dra in till stan maybe tanto? Dock har jag en hund att tänka på eftersom morsan ska parta. Fy bubblan..

Puss

på er och god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback