12/8

Älskar min mammas kommentarer ibland..
Ligger i min säng och lyssnar på nightcore, så skulle hon säga god natt haha hon ba:
Vad fan är det för musik du hittat? Låter som.. Barn musik!
(nightcore är som uppspeedade techno låtar med ah baby röster u know)

Ikväll vart den en kväll i tanto med dem bästa. Well kvällen var inte som de tanto dagarna innan sommarlovet men den var okej..
Urs fick se Vincent spy.. Gick och satte mig vid staketet och skulle chilla, så kommer Vincent och sätter sig bredvid o typ jag mår inte så bra.. Så spyr han. BA TJA! (inte på mig som tur va)
Sen så gick jag och Stefan iväg ensamma o mös och pratade lite. Han är fin den pojken.
Här är piercingen jag fick av honom
Love it!
Annars så tror jag nog att jag ska blondera mitt överhår och färga underhåret brunt eller svart
Så det så fucktaaaaaaaaaaardZ
Nej men nu ska jag typ chilla en stund och sedan sova
Imorgon ska jag hem till Jenny och ha ett litet färg projekt med hennes hår.. WISH ME LUCK!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback