18/8

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag börjar tillfriskna nu och inse att det har vart en riktigt skit vecka för att va sista på sommarlovet. Wow. DET TACKAR JAG VERKLIGEN FÖR!!
Jag börjar bli riktigt jävla less. Oj oj oj.. Har lust att gråta och slå sönder något i högklackat till någon hardcore musik i spö regn. I slowmotion.
För mitt sommarlov har varit nå så fantastiskt roligt!.. Eller?

Absolut INGET har blivit som jag velat. Jag skulle gå på festivaler, jag skulle supa, skaffa nya vänner och få knulla!
Jag skulle få må så jäääkla bra kände jag haha!
Inte ett piss har hänt. Eller jo bara skit dåra.
Sen säger folk "det är på sommarn man hittar sin kärlek", jävla äckeln.
Ja jag har ju fått hångla lite och det ska man väl få va glad för!
Annars så har killar med endast flickvänner stött på mig tror jag.. Eller freaks.
Klart att jag blir knäpp tillslut och tror att jag är nå jävla missfoster som de from above typ använder som nå jävla mobboffer.

Jag börjar bli så jälva less. Blir det inte bättre snart så vet jag inte vad jag kommer göra. Jag står verkligen inte ut längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback