21/8 Gjort om lite

Idag så var jag så trött efter gårdagens 40års fest hos kusinen så jag och mamma tog en tur till ikea.
Hon skulle ha en ny garderob till sitt rum och jag en ny hutch att ha Gucci på!
Det var ju knappt så vi fick in paket jävlarna i bilden, vi kämpa o skrek o precis nr vi höll på o börja böla så fick vi in alla paketen i bilen haha!
Sen när vi kom hem fick hunden en rejäl utskällning eftersom vi glömde ställa undan kyckling filéerna som skulle bli vår middag.. Så hon hade hoppat upp på bänken och ätit upp dem. Råa. Mums!
Medans mamma lagade mat så monterade jag ihop min möbel :)

Före:


Efter:




Snyggt va? Jag vart jätte nöjd och Gucci med tror jag.
Det här är då min nya hörna:



Me like.
För då kan jag sitta där istället o fixa naglar och sitta vid datorn istället för att ligga i sängen och endå ha conection om jag har en polare som ligger i min säng och spelar spel eller ah bara chillar haha.
Nu är då inte allt helt i ordning plockat men ungefär så här kommer det då att se ut. Jag är nöjd iallafall och det är det som räknas!

Det här är också lite nytt då jag fått upp hyllan och mina älskade tavlor.
Dock hamna hyllan alldeles för högt upp men jag funderar på att sätta tavlor där eller något så ser det inte lika tomt ut.



Får bli bättre bilder sen när jag känner mig mer klar med mitt rum men det var en liten smyg titt!
Nu ska jag kolla sl eftersom jag som många andra börjar i skolan imorgon och sen efter det blir det ridning. Mys.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback