22/8 End of the day

Va i skolan i ungefär en timme, sen fick vi gå. Hade lite adress koller, fick nytt busskort, schema och lite mer papper.
Vi ska antagligen börja med slingor och sånt nästa vecka! Gud så spännande! Sen då börjar alla nya IV-vals kurser så vi har komp ledigt på torsdag för på onsdag ska vi tydligen till flaten badet och om det regnar så har de hyrt en stuga vi ska va i hela dagen tillsammans med design! GUD VAD ROLIGT TYCKTE VI!... Eller?

Imorgon så är det typ lektioner enligt schemat - frisör, idrott och SO. Wiho.
Efter skolan åkte jag och Felix bejb till mc i slussen och käka innan jag fick skynda mig hem för att åka iväg till stallet.
Fick rida en Golden eye idag
(bild på mig och Golden från hoppkursen 09)
Först så skrittade vi ut i typ en kvart och sen gick vi in och galopperade lite och hade sitsövningar.
Fyfan för sitsövningar, hata hata sitsövningar! Jag vet att det är jätte nyttigt men haha nä fyfan.. Det gick sådär och golden var jäääätte segis. Fy fy..

Nu har jag duschat och käkat, får vänta i två timmar nu innan jag kan ta min medicin och gå o lägga mig för imorgon blir det upp tidigt!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback