24/8 hoppsan

Ehrm.. Sket i utflykten för jag kände mig så jävla trött. Penicillinet gör mig på dåligt humör och jag måste alltid gå upp och ta det så tidigt så jag kan äta frukost men min sömn blir fucked up på köpet.
Så mamma lackade imorse o slängde igen dörren innan hon gick och jag antar att jag kommer få mer skäll när hon kommer hem. Men men!
Imorgon är jag ledig men då ska jag va schysst och åka till min syster och hjälpa henne va barnvakt eftersom hon också lyckats få halsfluss och måste hjälpa sin kompis med hennes barn..
MEN MEN..

Nu så har det gått en timme sen jag tog mitt penicillin så jag ska käka upp min matsäck och kolla på någon mysig film hade jag tänkt mig.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback