26/8 My birthdaay

Yaapp, idag var det alltså min födelsedag. Den firades med en bilresa ner till hultsfred på 3,5 timmar.. Jätte roligt, sov dock sista timmen så det var ganska chill.
Så vart det kalas på tre kronors gudomliga kebab pizza och sedan fika med vanilj glass med choklad kross, choklad sås och maränger. Mumma!

Och varför åker man ner till hultsfred på sin födelsedag? Jo samma helg som jag fyller år så är det marken (marknad) här nere som min "familj" gillar att gå på. Så därför är jag snäll och låter oss åka dit. Dock vart det bara jag och min mor som åkte dit iår, min syster skulle va med pojkvännen sin..
Jo vi har släkt i hultsfred som vi bpr hos då när vi ska på marknad, åka till ullared eller ba hälsa på.
(jag och min ur coola morsa påväg till hultsfreeed)
Morgonen startades med att min mamma kom och sjöng för mig vid sju då jag inser att jag försovit mig och rusar upp för o duscha o fixa mig.. Stackars momsi.. Ville inte komma försent eftersom vi skulle rulla permanent.
Det var ganska okej i skolan, alla gick runt och sjöng "fest hos pennsi! PENNSI KOM IGEN NUU!" (fast fest blir det inte försen nästa helg!)

Vad fick jag i födelsedags present då?
smirnoff ice (MUMZ!), pengar och lite små skit av min mamma haha. Jag vart lite chockad då hon är väldigt.. Orolig över att jag dricker och vill knappt att jag dricker en 4%ig cider själv! Så det är mys.

Sen så mötte jag upp min käre vän Alexander i Årstaberg för han ville ge mig lite presenter.. Fick ba en htc desire s.. Hur jävla snäll kan man bli?

Den fick jag och en perfym och rosor! Trodde jag skulle smälla av..
Är jätte nöjd med telefonen, han hade fan robot unicorn och nyancat nerladdat på den haha.

Nä nu blir det att sova, ska upp imorgon o gå på marknaden jöö, shoppa loss yeah?

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback