28/8 lyckad brud?

Förlåt för att jag inte uppdaterade mig igår men kände mig hängig, febrig och hade ont i halsen. Mot kvällen när jag satt vid datorn ville jag ba få sova så jag orkade inte göra något.
Idag var det typ dubbelt så värre så jag grät sådär mycket igen för det gör så ont, kunde ju knappt svälja.
Så det va ba o packa ihop o säga hej då till Hultsfred och åka hem!

Fick en tid hos närakuten i liljeholmen klockan 16:45.
Hon skulle hålla på o köra ner en bomullspinne i halsen på mig så jag bröt ihop för jag va så trött och visste att det inte skulle gå, så det slutade med ett stick i fingret och en ny starkare o äckligare kur att hämta ut för halsfluss.

Jag hade ju halsfluss för exakt två veckor sen, den kuren avslutade jag ju precis nu i torsdags!
Blir så jävla less på det här. Kommer tvingas till att operera bort halsmandlarna nu antar jag. Fy satan.. Vill inte.

Idag tänkte jag ba uppdatera här och sen gå och lägga mig o kolla på film. Blir nog antagligen ingen skola för mig imorgon. Feta ångesten eftersom jag missar sling genomgången..

Det här är iaf det lilla jag köpte på marknaden, skulle köpt mer men när man gått igenom hela och skulle gå tillbaka o köpa skiten man fastnat för så hade det redan blivit sålt tyvärr :(
En ny handväska med nitar på - 199:-
Två t-shirtar med monster/Ramones tryck - två för 180:-
Två bandanas i lila/rosa(dock fel tryckt ena) - två för 50:-
Iallafall nånting?
'
Nu ska jag lägga mig i vardagsrummet eller i min säng o kolla på film.
Har sån jävla huvudvärk så jag tror jag tuppar av snart!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback