29/8 - hemma

Eftersom jag fortfarande inte känner mig tillräckligt frisk för att kila iväg till skolan (iallafall inte idag) så vart det en hemma dag idag.
Vaknade runt halv tolv, gick upp och tog äckel päckel medicinen o satte mig vid tv:n.
Hade laddat ner spin-off skiten från This is england 86' och den var fan as bra! Vart helt fäst vid den så jag såg alla 4 avsnitten på en gång.
Är skit ledsen över att det inte fanns fler, det hade blivit en as bra tv-serie.

Det är tre år sen allt hände och Shaun typ slutade umgås med alla.
Shaun har precis tagit examen och hans mamma försöker tvinga honom till att leta jobb men han vill inte jobba utan bara få glida runt ett tag då han hittar tillbaka till sin gamla vänskaps krets med Woody, Lol, Smell, Milky, Gadget o Meggy.
Serien handlar mer om allas liv, tidigare till nuet och allt är typ kaos och väldigt.. Dramatiskt? Haha jag vet inte hur jag ska beskriva den för att inte spoila men.. Asså jag fastnade verkligen för den, såg alla direkt dör jag kunde inte hålla mig (så hade jag ju iof tiden också) så den rekomenderar jag.
Men jag ska ändå varna er för att den innehåller vissa "känsliga" scener.

Jag hoppas att jag ska kunna gå till skolan imorgon men det vet jag endast då. Jag känner mig piggare men jag är fortfarande äcklig i halsen så vi får se.

Idag märkte jag även av vilken jävla knöl/böldellervadfanmannuskakalladet på benet.
Vad är skillnaden på en knöl och en böld?!
-TILLBAKS TILL ÄMNET-
Jag har märkt av den tidigare men då var den inte så här stor! Nu sticker den verkligen ut, är skit öm och varm.
Bara jag sitter här vid datorn så känner jag hur den pulserar.
Det gör till och med ont när jag går eller bara böjer benet/foten. Jag är inte blå eller något så det kan ju inte va ett blåmärke?
Skit äcklig! Lovar att det är typ cancer eller en propp eller fan jag pallar inte..
Men nu ska jag börja kolla på skins, fick ner hela säsong 1 igår och mamma är påväg hem nu så får se vad hon säger om min knöl.. Eller böld..
Ge andra tips på serier vafaan!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback