30/8 - aj då

Fan vad allt har blivit ointressant ba för jag bara sitter hemma på mitt arsle varje dag och har inge vidare att uppdatera. Men imorgon har jag lovat mig själv att försöka gå till skolan eftersom jag har en ny kurs, design dåra. Så jag måste verkligen försöka gå!

Well.. Idag har jag ba suttit på mitt arsle (igen) och kollat igenom hela skins  season 1 och nu är jag helt fast!
Det är en brittisk serie från 2007 (finns 5 säsonger som allt) och handlar om ett par ungdommar och deras liv fullt med droger, sex, relationer and so on.
Till och med min mamma fastnade vid TV:n när hon kom hem haha..

Nu hade jag tänkt att pilla lite i mitt rum och hitta en plats åt min dead by april affisch jag snodde i hultsfred :$

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback