31/8 - Manikyr lektion

Idag i skolan hade vi manikyr hela dagen! As roligt att verkligen få gå igenom allt och vi skulle massera o pilla o peta. Hade med mig kameran också :)
Nellie filar mina naglar
Söt fiorna sitter och snackar skit
Nickie o Sarah goes hard work work!
Felizia och Malin jobbar på
Hanna o becci, så jävla söta
Sötnos Nellie!
Då var det min tur!
Lite av materialet. Mycket produkter från scratch nails och Cuccio (tror jag det stod).
Nellie har naglarna i manikyr vatten efter filningen
Sen var det att peta ner nagelband, massera med peeling, massera med handsalva ta bort hudflisor, olja o lacka.
Resultat:
Nellie ville va lite crazy o valde en grön färg till sina små söta naglar haha :)
Vi ska görat nästa vecka också så de ska blie naajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback