9/8 - helt ok dag

Idag spenderade jag min dag i stan/tanto med massa underbart folk som man saknar. Alltså har man börjat hänga där så är det jävligt svårt att sluta sen för alla blir så glada när man kommer och det är så mysigt..
(jag + Izzo bejb <3)
Så får man så mycke kramar, pussar och komplimanger.
Jag får ju knappt nå mys annars så man blir lixom glad för det lilla!
Får typ höra hela tiden att mitt hår ser mjukt ut o det är så fint.. Alla verkligen älskar mitt hår!
Sen idag fick jag beröm för min ansikts form och ögonbryn haha, dock var människan alkohol påverkad så jag vet inte riktigt hur jag ska ta det haha..

Nu ligger jag i sängen med hunden o myser. Ska strax förflytta mig till soffan och värma lite mat o kolla på film o mysaa!

Puss


Kommentarer
Postat av: izzo

Puss på finaste.

ily <3

2011-08-11 @ 01:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback