And I was like.. What the fuck?

Nej men seriöst har inte folk jobb nuförtiden? Grannen har dunkat musik hela jävla dagen nu. Han har dunkat musik nästan varje dag sen vi flyttade in nu..

Men jag tog en titt på Virgin Suicides, det var ett tag sen jag såg den o kom inte riktigt ihåg hur den var..
Men oj vilken bra jävla film!
Det handlar om en familj med 5 döttrar från 13 till 17 års åldern som tar självmord och ingen fattar varför.
Det börjar med att den första dottern på 13 år först försöker ta självmord och skär upp sina armleder men överlever.
Några veckor efter eller var det var under en fest föräldrarna fixat för sina döttrar så går hon ifrån festen och hoppar ut genom sitt fönster och landar på husets staket och dör.
Efter det går det upp och ner hemma hos dem och alla blir allmänt självmordsbenägna. Jag vet inte riktigt hur det låter i era huvuden hahah men den är verkligen se värd!

Nu hade jag tänkt att kanske försöka få ihop mammas garderob bara för att jag är så jävla äckligt snäll och hoppas på att hon kanske blir lite gladare då..

Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback