Ångest

Det blir verkligen aldrig aldrig rätt.
Så jävla länge jag sökt nu efter någon men varje gång blir det fel.
Dessutom börjar min smak för killar försvinna bit för bit och jag börjar bli riktigt kräsen.
Börjar få sån ångest över min ålder och börjar även bli förvirrad över gränser. Vart jag ska sätta mina egna gränser.
Jag vet att man egentligen inte ska bry sig, innerst inne så gör man ju egentligen inte det men när folk börjar prata om det med en inser man hur fel det låter. Men hur ska man kunna tygla sina känslor?
Jag är så himla förvirrad i mig själv just nu när det både gäller min sexualitet och mitt självförtroende.
Men allting har verkligen med ens bakrund att göra. Vad man har gått igenom och var man har tagit åt sig och fått känna smaken av..
Trotts all min ångest så vet jag att det en dag kommer att lösa sig allt ihop.
Men jag vet att den dagen inte kommer än och att det finns mycket smärta kvar som jag har att gå igenom.
Men jag vet att jag kommer klara det. Det har jag gjort hittills..
Jag önskar bara att någon, vem som hellst, kille eller tjej kan hitta mig och röva bort mina tankar..
Få mig att känna mig lycklig.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback