Frisyrer

Okej eftersom jag snart kommer ladda upp massa nya skit saker jag gör under lektioner så känner jag att jag kanske borde lägga in det gamla först? Jag ska nog försöka få in mina inlägg i kategorier sen så det blir enklare för er att hitta.
För övrigt så vill jag gärna att ni kommer med tips om vad som är bra eller vad jag borde ändra på eftersom jag vill att bloggen ska växa och bli bättre. Så in med tips tack!
Måste passa på och säga att min blogg växer och jag får fler besökare hela tiden vilket gör mig as glad!

Men nu till mina frisyrer! En del är tagna med min as kassa mobil kamera så ursäkta mig! Lovar att försöka förbättra mig.

Vanlig volym föning:

Rullade curler på en klasskompis:

Resultat:

Bakifrån:


Min första svinrygg:

Bakifrån:


På sidan:

För att vara min första svinrygg så gick det jädrans bra och jag var en av de snabbaste.
Men den är lite sne och ser oborstad ut. Glanslöst.
Ska köpa värmespolar och massa spännen så jag kan öva hemma!

Gjorde en dubbel svinrygg med fri fantasi.

På sidan:

Framifrån:

Det var verkligen as svårt att göra dubbel men det gick tillslut! Så den är lite sné och så men som sagt, det var min första och fick mycket beröm för att va första års elev och göra en frisyr som någon i trean lika gärna skulle kunna göra.

Har gjort en till frisyr då man gör håret till en rosett mitt på huvudet men hittar inte den bilden så detta får duga tills vidare. Kommer med mer under årets gång :)



Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan hur har du gjort den sista frisyrn?
Vill ha en sådan lugg. Mvh Anna

Svar: Menar du dubbel svinryggen?
Pennsi

2012-09-14 @ 13:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback