Halsfluss

Hatar mitt liv.
Men ah jag har lyckats få halsfluss nu IGEN typ femtioelfte gången nu sen oktober då jag fick körtelfeber..
Så jag var hos doktorn igår och han sa det "ja det där är vad vi kallar halsfluss..". No shit Sherlock?

Men han var gullig och skrev ut flytande kåvepenin till mig eftersom jag är så svullen. Kan knappt dricka lixom, äta och prata är ingen idé att ens försöka med. Jag är så hungrig så att jag tror jag tuppar av snart. Har inte ätit sen i söndags..
Vill bara få sova bort det här. Ursh.

Doktorn sa att det är lika bra att operera bort halsmandlarna eftersom jag får det så ofta.
Jag är så jävla rädd.
Hatar smärta.
Har aldrig opererats förut.
Urs för att bli nersövd.. Kommer få panik ångest.

Mår typ skit av att sitta vid datorn, har jätte ont i magen så jag ska kolla på film nu och längta tills mamma kommer hem.

I morse när jag skulle ta min medicin (som tydligen ska smaka choklad) fick jag feta kväljningen och råkade spotta ut nästan allt över hela köks golvet haha.. Så stackars mamma fick skura lite fort.. Hon är guldvärd.
Nä nu orkar jag inte skriva mer och nu börjar grannen föra oväsen. Gud vad trött jag börjar bli på honom.
Åh vad jag vill ha en fet jävla kebab pizza med massa sås på....................

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback