Nagel tips


TIPS! - Så gör jag + cool lackning

Nästan alltid innan jag målar mina naglar så filar jag dem även fast det inte va så länge sen jag gjorde det sist men att man mer bara fräschar till det yttersta.
Jag använder först en halv grov fil (den gråa sidan på min nagelfil som är från depend) och filar naglarna som jag vill ha dem.
Sedan har jag på nail food (från scratch nails) och smörjer in på både nagel och nagelband.
Sist polerar  jag med en polerings fil (nagelfils kuben) och polerar in oljan i nageln och kanterna.
Klart för lackning!

Lackningen

Först har jag alltid Nailgrowth miracle lacket från sally hansen som underlack
Ha 034 lacket från depend underst och sedan grafitti nagellacket från isadora.


Resultatet får en cool neon rosa färg som spricker fram under grafittin.
Nu kanske det inte ser lika lysande ut på bilden men irl kan jag garantera att det ser ballare ut.
Jag gillar det iaf!



Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback