Blööh

Kund dag idag! Klippte Claudia, toppade och klippte mer uppklippt och fixade till hennes lugg. Hoppas hon blev nöjd, men hon säger att hon är så nöjd så man får väl hoppas!
för övrigt hatar jag ungdoms mottagningen och deras öppet tider, fuck off and die.

Nu har jag precis städat klar hod Gucci, tyckte hon behövde lite jul fräscht så hon springer runt i sitt terrarium nu som en tokig höna and is like, WTF DUDE?! WHAT HAVE YOU DONE?!?!
Men men!

Nu ska jag fixa naglarnaaaa!
fått nya nagellack av en tjej på mammas jobb, hon tyckte hon hade så många och det är ju i fina färger! De sa att de saknade mammas "polkagris naglar", så ska fråga om jag ska göra nya på henne nu.
Gillar o få beröm fniessssss...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback