Boringggg!

Stannade hemma från skolan idag, mådde piss så pallade helt enkelt inte..
Drog en stund till stan o gick runt med Sofia, slösade pengar på skit som jag dock behövde
deo - rexona från Åhléns 40:-
lösögonfranslim - ADELL från Åhléns 39:-
ett lila negllack (557) - MNY från Åhléns 30:-
Luddig svart tjocktröja (har på mig den) - Cubus 149:-

Inga julklappar dock så det känns ju underbart!
Efter en stunds shopping träffade jag Stefan, vi gick runt lite o pratade oså. Det va mysigt, så jälva längesen min sötsnoozis ♥
Sen hem - äta as god kebab från liljeholmen - spela sims
Mysa med Gucci!
Dock dags o sova kanske?
Har praktik imorgon, har fan ingen kund o det kommer suga fetttttttans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback