Jul, what can I say?

Hatar julen och är så glad att den är över..
Öppnade inte ett endaste paket på hela julaftonen ;) det ni! Det var lite tråkigt men idag då så hade vi julklappsöppning istället.
Eftersom min mamma är underbar så hade hon pratat med pappa och han erbjöd sig att lägga en större summa så jag får min kära system kamera jag tjatat om sen jag var.. 14? Så det blev inte så mycket julklappar för mig men lite..
Värmespolar
3 böcker:
Twilight "bakom kulisserna" syrrans kille är regissör bög ♥
Genom dina ögon
En dåre fri - Handlar om en psykisk störd, tack syrran <3
En bock? Mamma och hennes idéer..
Shot glas ♥ "tills jag fyller 18", syrran förbereder mig lite! Jävlar de ska fram alltså ;)
Sen så ett Grace Kelly kudd fodral!!!!!!!!!!!!!!!
I veckan ska system kameran införskaffas, blir antagligen en Canon EOS 550D
Det skulle tydligen va en bra "nybörjar" kamera så vi får se, ska åka runt o kika lite på mellan dags rean.
Nu ska jag mysa ner mig i soffan med cola, chips och en skräckis!
Har ff hemma :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback