Skön brudddddd

Fy fan säger jag bara.
Alltså det började bra med Johannas klippning, fick till en riktigt fin linje o det känden ändå helt ok men tog två timmar :$..
Sen flöt jag runt lite, gjorde inget speciellt o så kom mamma o klippte sig o det gick ju fan..
Det tog mig runt 3 timmar. Hon skulle klippa topparna, klippa uppklippt och fixa luggen.
Det är jobbigt alltså när man inte vet vad man ska göra och det irriterar mig att veta att det är långt kvar.
Nåja.. Ska dit imorgon igen o är inte speciellt pep men det fixar sig!
Kom hem, käka o somna i soffan o jobbiga syrran o mamma väcker mig! Så har de vart o handlat fetto grejer till sig själva men inte till mig. SCHYSST!
Vill ha cola..
Ska lägga mig i sängen o gråta lite.
Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback