The world against me

Allt är så jävla klockrent egentligen. Det är som att världen och min kropp sammarbetar för att få mig att misslyckas.

Idag skulle vi med klassen åka till wella studios i östermalm o ha färgdag.
Det var verkligen något jag skulle tycka bli riktigt kul, komma iväg från skolan och till wella studios! Hur ballt är inte det?

Drömde att jag fick feta jävla sendraget i benet, började gråta o fy helvete vad ont det gjorde och jag kunde inte riktigt ligga normalt i sängen efter det.

Sen på morgonen när jag låg kvar i sängen kom jag o tänka på det... Så ba kände jag efter, helvete.
Det hände på riktigt och när jag ställer mig upp kan jag inte stå på ben jäveln ♥
Får hoppa fram som en jävla kanin o stödja mig mot väggarna för att komma fram till mamma så hon masserade mig men det gick inte över så gick o grät lite i sängen.
Jag kan fortfarande inte gå, så har legat i fotöljen hela dagen o kollat på vampire diaries, käkat chips o druckit cola. Är så pissed just nu så liak bra att hålla sig ifrån datorn.
Lite skjuts här i livet skulle sitta fint just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback