Dag 01


Dag 01 - En bild på mig + 10 fakta om mig



1. Jag är kortare än vad folk verkar tro med mina 164cm - fast enligt mitt ID kort är jag 165.
2. Jag har blivit biten av en kanin i örat, har ett gulligt ärr där nu.
3. Jag har jätte svårt att skaffa vänner. Djur är mer min grej.
4. Jag är jätte svår att förstå för jag lever verkligen i min egna sjuka värld.
5. Mitt längsta förhållande varade i 4 månader.
6. Jag har alltid missbrukat mat.
7. Jag börjar tro att mycket med mitt beteende beror på min pappa.
8. Jag tycker att jag har fint ansikte men hatar min kropp o tycker att jag är för tjock.
9. Jag börjar as lätt gråta även fast det inte är något. Hatar det för det är så pinsamt.
10. Jag minns inte hur det är att va lycklig och kär, det gör mig hatisk mot andras kärlek.


Dag 02 - En person jag vill träffa just nu
Dag 03 - Min favorit årstid och varför
Dag 04 - Mina mål/önskningar/drömmar
Dag 05 - Min första kärlek
Dag 06 - Ett minne
Dag 07 - Vad skulle jag göra om jag fick en miljon
Dag 08 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade
Dag 09 - Bild på mig och min bästa vän
Dag 10 - en bild på mig idag och vad jag hade på mig
Dag 11 - Någonting jag oroar mig för
Dag 12 - En bild på ett ställe jag varit på
Dag 13 - Mitt drömbröllop
Dag 14 - En bild på mig själv för ett år sen
Dag 15 - Någonting jag ångrar
Dag 16 - Innehållet i min väska
Dag 17 - Den bästa känslan
Dag 18 - Vad jag åt idag
Dag 19 - En bild på det jag köpte senast
Dag 20 - Min favoritfilm
Dag 21 - En bild på mig själv som är tagen av någon annan
Dag 22 - Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln
Dag 23 - En låt som får mig att gråta
Dag 24 - Mitt favoritprogram - och varför
Dag 25 - Min favorithögtid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback