Men god morgon

Somnade fan igen, helt sjukt la mig ba i sängen o somna direkt vilket ändå är ganska skönt för jag va hungrig då, är inte det längre. Är så jävla trött nuförtiden och vaknade tio i elva nu. Kul. Är iof LEDIG IMORGON! Sova hela jävla dagen och PÅ FREDAG OCKSÅ!! Hade dock tänkt o svänga förbi gymnasiemässan för o se vår show men får se.

JO! Jag måste även rekomendera er som kanske är intresserade av frisör linjen gå till vår - Nacka gymnasium yrkes monter och fråga mina söta små flickor som står där, de är jätte duktiga och kommer göra en färganalys på dig (säga vilken ögonskugga du passar i and so on)
OCH vi delar även ut goodie bags till dem med lite mysi pysi i!
Det är 3 prover från bamboos as LÄCKRA serie, fan vill ha en själv :(..
I en del är det hårspray från style masters och en inpackning från loréal.
Så bäst för er att ni går dit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback