Stureplans Pennsi

Va på prov praktiken idag.. Jag ba, virrade runt i Östermalm lixom mitt på morgonen, det är min grej tror jag!
Tillslut hittade jag iaf som tur va salong VITA.
Vilken jävla salong de måste fan vart över 20 pers som jobba där.
Träffade två bögar ♥♥♥ SKIT SÖTA och pratade iaf lite med mig. Annars stod jag där o glodde som en annan tönt.
Och sopade hår. Skit. Kul. Jag menar.. OM jag ska visa vad jag går för och ska lära mig något, jag kan inte stå och titta på. Jag kan verkligen inte det, jag måste få göra det själv för att lära mig. horbajsäckelskit.
Jag är fan blyg. Så har både revlon Mia och min lärare "varmt rekomenderat" mig till henne. Skit.
Vill verkligen fortsätta praktisera där, jag känner mig hemma bland Östermalms folket :(
Min "handledare" skulle "tänka lite" och fråga dem andra.. Sen skulle hon ringa min lärare så vi får väl se. Tror inte jag kommer få va kvar där. Det första kvinnan reagerade på va lixom min töjning i örat.. HEH.. Wupsi.
Visade inte vad jag hade i tungan, kanske inte var så poppis..
Fick gå runt elva, åkte till liljeholmen o köpte donken och åkte hem. Somnade i fotöljen helt utmattad lixom haha.
Ska iaf få färga mig imorgon, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback