Depp shoppa hårprodukter <3

Jag och mamma åkte till inzo efter att ha käkat o fikat med morfar och syrran efter jordfästningen med mormor (bilder kommer)..
Shoppade helt galet men, älskar att shoppa bra hårprodukter billigt.. ♥
(vi elever har ju fått elevkort så vi får 10%på allt)
Till mig:
Repair schampoo och hårinpackning/balsam
Sen Argan Oil Serum, något nytt de kommit med som tydligen va jätte popelärt och sålde bra hos frisörer. Fullproppat med c-vitamin o antioxidanter o haha minns fan inte vad han sa..
Till mamma:
Milt oparfymerat scahmpoo och balsam för känslig hårbotten som kliar, hon har använt det förut då jag köpte det till na i våras och hon tyckte det funkade bra!
Sen ett oparfymerat volym mousse
Till oss båda:
Vanlig/svin borste
Rull borste, så man kan föna lite volym.
uste köpte även en volymtång från björn axén billigt, 330:-
Sen en pensel, skönare att använda när man färgar tycker jag
Sen sist en nagelbands puttare!
Köpte även ett sådant schampoo som mamma till min syster, vi fick även ett spray balsam av honom på inzo (de är så snälla o generösa där!) som jag gav till syrran eftersom vi glömde ta serum till henne :)
Allt detta gick på ca 1030:-

As najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback