Ett år sen.


Idag är det ett år sen min mormor dog av den förbaskade cansern. Hon blev 70 år. I över två år hade hon kämpat mot lung cansern tills den spred sig vidare till skelettet.
När hon dog så försvann inte bara min mormor, utan även en av de närmaste familje medlemmarna som höll ihop vår trasiga familj. Det var hon som spred glädjen, det var hon som höll i alla traditioner och hon tog alltid hand om oss när det behövdes.
Men nu finns hon inte mer, allt är så tomt här. Det känns som att hon inte är död utan att hon är ute och reser men kommer snart tillbaka. Men det gör hon ju inte. Hon kommer aldrig mer tillbaka. Fan jag vill ha min mormor tillbaka..

Gråtit över tusen tårar för henne och mer kommer det bli. Nästa tisdag så jordsätts hon så kommer va ledig från allt då.

Tänder ett ljus för dig ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback