Inside my shell I wait and bleed

Så äckligt trött.
Har pluggat på 60sidor kanske, kommer till skolan då han gjort ett prov på ca 10 frågor.
HORÄCKLEBÖGFITTFJANTHOIHDSDÖÖÖÖÖÖÖÖÖ..........
Så får man sitta o glo i typ en timme då nästa lektion börjar då man ändå bara sitter o spelar på mobilen. Huvudvärk.
Älskar att alla i min klass vill att jag skaffar lycko piller.. Kanske behövs. Tror jag aldrig känt mig så jävla deprimerad och olycklig som nu. Eller jo iof slutet av nian var ju värst.. Men ändå..
O min Matto har hört av sig!! Fett glad jag blev min lilla brownie, ska försöka ses på fredag ♥
Nu ska jag sova en timme, göra lite mat o kolla på film o ba mysa
kommer inte hända något roligare idag tror jag.

Kommentarer
Postat av: EpicWaste

sv: dom var fan riktigt bra ju! blev däremot lite tveksam när jag först lyssnade på mr.postman men hörde sen att det bara var introt i låten xD

2011-10-11 @ 17:51:35
URL: http://epicwaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback