Mardrömmar om domedagen är min grej

MHM hade en mardröm igen om jordens undergång  och nej jag tycker det är så obehagligt..
Det var typ kaos i staden och telefonerna hade slutat fungera och elen höll på att ta slut?
Jag gick runt där på gatorna o alla ba sprang runt som höns i ett höns hus o jag försökte ringa mamma men det gick inte. Så började det snöa o jag gick hem o letade efter mamma :(.. Man får ju en viss känsla när man drömmer? O den här var bara obehaglig och skräck injagande. MEN MEN!

Satte på vår tvättmaskin nu för första gången i mitt liv o den börja låta jätte konstigt så.. Jag gick därifrån och tänker inte gå in i köket igen på ett tag nu.
Mamma slutar halv tre så då ska vi iväg med morfar o handla lite mat wuuw annars vet jag inte så mycket om den kommande kvällen. Är sjukt cola sugen.. Borde jag? Eller?..... Hata livet.
Nu ska jag äta något, är piss hungrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback