MEN ASSÅ ÅH

Vaknar vid ett av att morsan ringer och jag inser att det spöregnar ute. Glöm att jag tänker gå utanför dörren idag! (okej jag var tvungen att gå ut med Stella som tyckte det var lika pissigt väder som jag, huvudvärk fick jag också när det kom en hund som lacka o hon skulle försvara mig. Tror jag ryckte till på nå mysko way)
Men ska till syster ikväll o fika så jag ska hoppelihoppa in i duschen, göra lite mat o slå mig ner i soffan o kolla på film. Skräck. ♥
Det händer annars mycket när jag sover. Steve Jobs är död är det första man ser på fb jaha oj oj, först var det lite såhär, vem är han? Sen när folk börja skriva om "hans sista verk var iDie" så slog det mig. Han som ba skulle sluta på apple men nu är han död också? Vad fan kommer hända nu? Hoppas de gör ett par TELEFONER HMR.. EX IPHONE'S SOM HÅLLER OCH ÄR VÄRDA ATT LÄGGA NER PENGAR PÅ??
Srsly. De är bara något de gjort för att tjäna pengar, de håller inte för 5 öre. Jag är SÅ nöjd med min HTC desire S. O faktum är att Samsung's galaxy är faktist den bästa telefonen du kan köpa. Nästan alla kan hålla med om det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback