Mys dag i stan

Idag var jag o mor min ute o vandrade i stor staden. Först för att skaffa ID-kort till mig som tog 1,5 timme och sedan för att hitta salongen vid östermalm som min lärare rekomenderade mig :$.. Den verkade jätte mysig men han som har det där var inte där så ska tillbaka dit på måndag. Hoppas hoppas hoppas!!

Köpte en skit mysig pälskofta från HM för 299:-, hittade tyvärr ingen bild på HM's hemsida och orkar inte ta någon nu.

Sen har jag faktist bara tagit det lugnt. Är as trött nu, har ingen aning om vad jag ska göra imorgon.. Något måste jag. Har ju förfan lov, har helt glömt bort det.
Men nu ska jag kolla på film o sova!
Koftan jag köpte har jag på mig på bilden

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback