Nail art by Pennsi - förstärkning & förlängning

Vår älskade Christine var tillbaka idag så vi höll på med nagel förstärkning hela dagen :)
Jag va med flisan pisan och gjorde hennes nagla svarta(?), det vart typ brunt för färgen sög jag vet inte? Så ville hon ha lite glitter på och dekoration (;
Gjorde även en liten förlängning med gelé på hennes tum-nagel som höll på att gå av :)
Det blåa på nageln är hennes blåmärke som jag vet inte hon klämde sig? Haha..
För att va första gången så tycker jag att det var väldans bra gjort av mig!
(OBS!) Ej lagt tippar utan byggt med gelé med hjälp av en slags mall man lägger under nageln och penslar med gelé ut på mallen så härdar man och tar bort mallen och filar till!
RESULTAT:
Lite halv misslyckad dekoration men, den duger!
Har mejlat scratch nails men har inte fått något svar så ska försöka ringa dem i veckan :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag klämde min stackars tumme i en bildörr!:)

2011-10-19 @ 23:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback